Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine

Spletno mesto airdoo.si vsebuje spletno trgovino, ki deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2). Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine, ponudniki artiklov in potrošnikom.

Cene in a┼żurnost podatkov

Vse cene so v EUR in vsebujejo predpisani DDV. Zavezanci za DDV so dol┼żni ob registraciji navesti tudi svojo dav─Źno ┼ítevilko.

Ponudnik sku┼ía ─Źim bolje skrbeti za a┼żurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu, pa se lahko spremenijo lastnosti artiklov in dobavni rok, tako da obstaja mo┼żnost, da ponudnik ne utegne pravo─Źasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V tem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogo─Źi preklic ali zamenjavo naro─Źenega artikla.

Cena, ki je navedena ob izdelku, predstavlja trenutno maloprodajno ceno, ki je oblikovana na podlagi cen konkuren─Źnih ponudnikov.

Vse fotografije artiklov so simboli─Źne in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Tehni─Źne lastnosti izdelkov so povzete po podatkih, ki jih je ponudnik pridobil s strani proizvajalca, zato za pravilnost teh podatkov ponudnik ne odgovarja!

Pri artiklih, ki ponujajo monta┼żo, so prikazane cene z monta┼żo in ne predstavljajo stro┼íka monta┼że, ampak ceno artikla in monta┼że z zni┼żano stopnjo DDV.

Naro─Źanje

Naro─Źanje poteka prek Interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potro┼ínik izbira in naro─Źi izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvr┼í─Źene v kategorijah.

1. Stranka odda povpra┼íevanje za ┼żeljene article s tem, da jih doda v ko┼íarico in jih v njej potrdi.

2. Ponudnik na podalgi oddaje povpra┼íevanja naro─Źniku po┼ílje ponudbo za ┼żeljeno blago v katerem so dolo─Źeni tudi pogoji in datum storitve in dobave artikla.

3. Naro─Źilo je zaklju─Źeno, ko naro─Źnik pla─Źa storitev in blago po ponudbi. Pravica do odstopa od nakupa, vra─Źilo blaga (fizi─Źne osebe)

Obrazec za odstop od pogodbe najdete tukaj : Obrazec

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potro┼ínik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odlo─Źitev. ┼áteje se, da je potro┼ínik podal odstopno izjavo pravo─Źasno, ─Źe jo po┼ílje v roku,┬á┬áVse, kar morate storiti je, da nas v 14ih dneh po prejetju izdelkov obvestite, da bi ┼żeleli artikel vrniti ali zamenjati, nato pa ga morate v roku nadaljnjih 14 dneh dostaviti na naslov: Airdoo d.o.o. Tovarni┼íka cesta 51, 2342 Ru┼íe, Slovenija, dolo─Źenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d ─Źlena ZVPot). Celotne stro┼íke po┼íiljanja in/ali vra─Źila blaga v primeru vra─Źila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta pla─Źila.┬á┬á

V skladu z Zakonom o varstvu potro┼ínikov ima kupec - fizi─Źna oseba pravico, da v 14-ih dneh od prejetja izdelkov brez kakr┼ínihkoli pojasnil odstopi od pogodbe in┬ávrne kupljene izdelke. Izdelki morajo biti neuporabljeni, nepo┼íkodovani, v nespremenjeni koli─Źini, razen ─Źe so izdelki uni─Źeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova koli─Źina zmanj┼íala, ne da bi za to bil kriv kupec. Izdelki morajo biti vrnjeni v svoji prvotni, originalni, brezhibni embala┼żi, ki ni popisana, porisana, prelepljena z barvnim lepilnim trakom ali kako druga─Źe po┼íkodovana ali uni─Źena. ─îe je izdelek ┼że uporabljen, si pridru┼żujemo pravico do od┼íkodnine. Potro┼ínik odgovarja za zmanj┼íanje vrednosti blaga, ─Źe je zmanj┼íanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Podjetje vrne prejeta pla─Źila potro┼íniku z enakim pla─Źilnim sredstvom, kot ga je uporabil potro┼ínik, razen ─Źe je potro┼ínik izrecno zahteval uporabo drugega pla─Źilnega sredstva in ─Źe potro┼ínik zaradi tega ne nosi nobenih stro┼íkov. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadr┼żi vra─Źilo prejetih pla─Źil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potro┼ínik ne predlo┼żi dokazila, da je blago poslal nazaj, razen ─Źe podjetje ponudi mo┼żnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Mo┼żnost vra─Źila ne velja za:

Pridru┼żujemo si pravico do odstopa od naro─Źila ob primeru tehni─Źnih te┼żav, vdorov ali zlonamernih dejanj, ki lahko privedejo spletno trgovino airdoo.si do nepravilnega delovanja ali prikazovanja napa─Źnih informacij, cen ali pogojev.

Podjetja, samostojni podjetniki ter ostale pravne osebe nimajo mo┼żnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh po prevzemu izdelka. Posledi─Źno tudi vra─Źilo kupnine ni mogo─Źe.

Na─Źini pla─Źila

V spletni trgovini omogo─Źamo naslednja pla─Źilna sredstva (fizi─Źnim osebam):

Pravnim osebam so omogo─Źena naslednja pla─Źilna sredstva:

Kupoprodajna pogodba (naro─Źilo) je v elektronski obliki shranjena na stre┼żniku upravljalca spletnega mesta in tako kupcu dostopna 24 ur na dan v njegovem uporabni┼íkem profilu. Navedene cene v spletni trgovini veljajo ob enkratnem nakazilu preko banke. V primeru nakupa na obroke si pridru┼żujemo pravico do zvi┼íanja cen za stro┼íke in obresti, ki nastanejo iz tega naslova pla─Źila.

Varovanje podatkov

Lastnik spletnega mesta zagotavlja varovanje osebnih podatkov, ki bodo uporabljeni izklju─Źno v namene obve┼í─Źanja o poteku naro─Źila (v primeru, da obiskovalec v spletni trgovini opravi nakup) ter po┼íiljanje reklamnega gradiva. Lastnik jam─Źi, da bodo podatki obiskovalcev in uporabnikov uporabljeni le v namen nemotenega poteka naro─Źil in ne bodo predani tretji osebi. V primeru te┼żav oz. nejasnosti pri uporabi spletnega mesta si lastnik spletnega

mesta pridr┼żuje pravico do stika s potro┼ínikom prek sredstev komunikacij na
daljavo.

Obiskovalec z izvedeno registracijo dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri registraciji so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Trajno hranimo podatke, ki jih je obiskovalec vnesel ob registraciji v ra─Źunalni┼íki sistem, ki je ustrezno varovan in za┼í─Źiten. Ob morebitnem "vdoru" v ra─Źunalni┼íki sistem ne nosimo odgovornosti!

Garancija

Artikli imajo garancijo, ─Źe je tako navedeno na garancijskem listu ali na ra─Źunu. Garancija je veljavna ob upo┼ítevanju navodil na garancijskem listu ter ob predlo┼żitvi ra─Źuna. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na ra─Źunu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. ─îe informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru nas lahko kupec kontaktira.

Stvarna napaka in uveljavljanje neskladnosti blaga

Prodajalec mora potro┼íniku izro─Źiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake in neskladnosti blaga svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  1. ─Źe stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. ─Źe stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. ─Źe stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali mol─Źe dogovorjene oziroma predpisane;
  4. ─Źe je prodajalec izro─Źil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen ─Źe je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na obi─Źajno blago enake vrste in ob upo┼ítevanju kakr┼ínihkoli prodajal─Źevih izjav o zna─Źilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z ogla┼íevanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potro┼ínik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake ali neskladnosti blaga, ─Źe o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka ali neskladnost odkrita. Potro┼ínik mora v obvestilu o napaki ali neskladnosti natan─Źneje opisati te┼żavo in prodajalcu omogo─Źiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki ali neskladnosti lahko potro┼ínik prodajalcu sporo─Źi osebno, o ─Źemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga po┼ílje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake ali neskladnosti na blagu, ki se poka┼żejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izro─Źena.

┼áteje se, da je napaka na stvari obstajala ┼że v ─Źasu izro─Źitve, ─Źe se pojavi v roku ┼íest mesecev od izro─Źitve. Potro┼ínik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del pla─Źanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne pla─Źani znesek.

V vsakem primeru ima potro┼ínik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev ┼íkode, zlasti pa povra─Źilo stro┼íkov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prej┼ínjega odstavka. Pravice potro┼ínika prenehajo s potekom dveh let od dneva nakupa izdelka.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako ali neskladnje blaga uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki ali neskladnosti blaga skupaj z natan─Źnim opisom le-te obvestiti v zakonsko dolo─Źenem roku in nam hkrati┬áomogo─Źiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarne napake ali neskladnosti blaga na artiklu natan─Źneje urejajo dolo─Źila zakona o varstvu potro┼ínikov.

Stvarna napaka velja za ra─Źune izdane do vklju─Źno 25.1.2023. Poglavje o neskladnosti blaga velja za izdane ra─Źune, ki so bili izdani po za─Źetku uporabe Zakona o varstvu potro┼ínikov (Uradni list RS, ┼ít. 130/22, ZVPot-1) to je po in vklju─Źno z datumom 26.01.2023.

Avtorske pravice

Spletno mesto je v lasti podjetja Airdoo d.o.o.. Vse pravice so pridr┼żane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakr┼íno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika.

Airdoo d.o.o. ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci.
Airdoo d.o.o. mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo o─Źitne neresnice, so neprimerna, zavajajo─Źa ali ┼żaljiva. Airdoo d.o.o. ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakr┼ínekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Prito┼żbe in spori

Ponudnik spo┼ítuje veljavno zakonodajo o varstvu potro┼ínikov. Prito┼żba se odda prek e-po┼ítnega naslova info@airdoo.si. Postopek obravnave prito┼żbe je zaupen.

Podjetje Airdoo d.o.o. Tovarni┼íka 51 , 2342 Ru┼íe si prizadeva po svojih najbolj┼íih mo─Źeh, da se morebitni spori re┼íijo sporazumno.

Zasebnost

V podjetju Airdoo d.o.o. spo┼ítujemo in cenimo Va┼ío zasebnost in osebne podatke, ki nam jih zaupate. Osebne podatke, ki jih pridobimo z nudenjem na┼íih storitev,┬áhranimo in obdelujemo v skladu z veljavno evropsko in slovensko zakonodajo (Zakon o varstvu osebnih podatkov ZVOP-1 in Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov GDPR) Ve─Ź o varovanju va┼íe zasebnosti si lahko preberete v┬áIzjavi o
zasebnosti.

Komunikacija

Airdoo d.o.o. bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, ─Źe temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z dolo─Źili ZEKom-1

Oglasna elektronska sporo─Źila Airdoo d.o.o. bodo vsebovala naslednje sestavine: jasno in nedvoumno bodo ozna─Źena kot oglasna sporo─Źila: po┼íiljatelj Airdoo d.o.o. bo jasno razviden, razli─Źne akcije, promocije in druge tr┼żne tehnike bodo ozna─Źene kot tak┼íne. Prav tako bodo jasno dolo─Źeni pogoji udele┼żbe v njih, jasno bo predstavljen na─Źin odjave od prejemanja oglasnih sporo─Źil, ┼żeljo uporabnika, da ne
┼żeli prejemati oglasnih sporo─Źil, bo Airdoo d.o.o. izrecno spo┼ítoval.┬áOglasna sporo─Źila Airdoo d.o.o. bodo jasno razvidna in jasno lo─Źena od iger in tekmovanj.

Nagradne igre

Pogoje nagradnih iger najdete na Splošni pogoji nagradne igre.

Dobavni roki in zaloga artiklov

Dobavni roki, ki so navedeni nad ceno posameznega izdelka, se navezujejo na pridobljene dobavne roke dobaviteljev. Pridr┼żujemo si pravico do korekcije dobavnega roka v primeru nespo┼ítovanja s strani dobavitelja / proizvajalca oziroma, da pri dobavitelju / proizvajalcu zmanjka zaloge. V takih primerih se lahko dobavni rok podalj┼ía (tudi ve─Ź kot 60 delovnih dni).

Omejitev odgovornosti

Airdoo d.o.o. ima mo┼żnost odstopa od pogodbe le, ─Źe se ugotovi o─Źitna napaka (46. ─Źlen OZ). Kot o─Źitna napaka se ┼íteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po obi─Źajih v trgovini ali po namenu strank ┼ítejejo za odlo─Źilne ter jih Airdoo d.o.o. v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vklju─Źuje tudi o─Źitne napake v ceni.

Splo┼íni pogoji veljajo za fizi─Źne osebe.